пʼятницю, 2 квітня 2021 р.

До здоров'я через книгу

 Здоров'я - розкіш для людини

Найбільша цінність у житті 

Як є здоров'я день при днині

Можливість є  йти до мети

  7 квітня вся світова спільнота відзначає Всесвітній день здоров'я. Ця подія відзначається з 1948 року, відтоді була створена Всесвітня організція охорони здоров'я (ВООЗ). Цей день людство обрало для того, щоб зайвий раз нагадати про важливість здоров'я для повноцінного життя. У бібліотеці до дня здоров'я оформлено книжкову виставку "До здоров'я через книгу". Розділ виставки "Стрес можна подолати" познайомить читачів з новим виданням невролога  Д. Бернетт "Наш дивакуватий мозок", в розділі "Вітаміни - наші друзі" книга Л. Москоні "Їжа для мозку" розповість про науку розумного харчувння. На довершення розділ "Секрети народної медицини" запропонує користувачам бібліотеки добірку видань з лікувальними народними рецептами, які продовж століть допомагали українцям зберегти своє здоров'я.

                                                         



Немає коментарів:

Дописати коментар